
Jak zapewniamy nieprzerwaną łączność w niepewnych czasach
2 czerwca, 2020
Mając na uwadze wpływ COVID-19 na korzystanie z Internetu oraz fakt, że zachowanie dystansu społecznego może pozostać podstawą naszego codziennego funkcjonowania na długi czas, zespół bigblu ciężko pracuje nad poszerzeniem zakresu naszych usług i zapewnieniem naszym klientom nieprzerwanej łączności ze światem, jednocześnie tworząc bezpieczne środowisko pracy dla naszego zespołu.
Dowiedz się więcej o tym, jak nasz zespół ekspertów ciężko pracuje, aby zapewnić Ci nieograniczoną łączność:
Instalacje
Zmieniliśmy zasady instalacji i dostosowaliśmy je do obecnych wytycznych dotyczących COVID-19. Z pomocą naszych partnerów instalacyjnych ciężko pracujemy, aby instalacja wybranej przez Ciebie usługi odbyła się tak szybko, jak to tylko możliwe, przy jednoczesnym zachowaniu rządowych wytycznych dotyczących przemieszczania się i zachowania dystansu społecznego.
Oznacza to, że standardowy czas realizacji profesjonalnej instalacji może być dłuższy niż zwykle. Jeśli jednak jesteś nowym klientem i chciałbyś, aby Twój sprzęt został zainstalowany przez technika, nadal możemy zorganizować dla Ciebie profesjonalną instalację.
Pakiety i przeniesienie usługi
Ważne jest dla nas, abyś wybrał odpowiedni pakiet, który spełni Twoje wymagania i pozwoli Ci komfortowo korzystać z zasobów sieci.
Fakt, że jesteśmy niezależni od istniejącej infrastruktury światłowodowej i kablowej oznacza, że możemy zapewnić zasięg w każdym miejscu w kraju i połączyć Cię z naszym domowym pakietem internetowym niezależnie od tego gdzie mieszkasz. Posiadamy szereg pakietów dostosowanych do różnych potrzeb, począwszy od zwykłego przeglądania stron internetowych do regularnego oglądania filmów i seriali. U nas na pewno znajdziesz pakiet, który pasuje do Twojej aktywności w sieci.
Wiele z naszych pakietów pozwala również na nieograniczone surfowanie między północą a szóstą rano bez tracenia cennych gigabajtów z Twojego pakietu. To perfekcyjne rozwiązanie dla nocnych marków i osób, które często pobierają duże pliki.
Obsługa klienta
Aby dostosować się do rządowych wytycznych dotyczących zachowania dystansu społecznego, wiele naszych oddziałów, w tym obsługa klienta i wsparcie techniczne, pracuje teraz zdalnie. Ma to na celu pozostanie w kontakcie z naszymi klientami i zapewnienie im pomocy, której potrzebują. Może to jednak oznaczać dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź, więc miej to na uwadze, jeśli musisz się z nami skontaktować.
Wiemy, że teraz potrzebujesz naszych usług bardziej niż kiedykolwiek. Miej pewność, że ciężko pracujemy, aby zapewnić Ci nieprzerwaną łączność zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować, nasz zespół obsługi klienta jest zawsze gotowy do pomocy. Zadzwoń na 22 307 67 64.