COVID 19 – Nasze zobowiązanie wobec Państwa

2nd Czerwiec 2020

W związku z rosnącą obawą związaną z globalną pandemią COVID-19, chcielibyśmy Państwa uspokoić, że Bigblu robi wszystko aby zapewnić bezpieczne i zdrowe środowisko pracy dla naszych pracowników i partnerów, ponieważ nadal zapewniamy łączność z internetem i ciągłość biznesową naszym klientom, nadawcom i pogotowiom na całym świecie.

Zapewnienie ciągłości

Wdrażamy pracę zdalną dla wielu naszych funkcji, w tym obsługi klienta i wsparcia technicznego. Zapewni to ciągłość naszej działalności, ale może to oznaczać dłuższy czas oczekiwania dla klientów kontaktujących się z naszym biurem obsługi klienta.

Ściśle współpracujemy również z naszymi partnerami sieciowymi, aby zminimalizować zakłócenia usług. Jednak wraz ze wzrostem liczby osób pracujących z domu może to dodatkowo obciążać sieć, co może prowadzić do zmniejszenia prędkości pobierania i wysyłania.

W najbliższym czasie spodziewamy się wyjątkowo dużej liczby połączeń i dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać zapytania klientów.

Jak najlepiej wykorzystać swoje usługi

Internet satelitarny to niesamowita technologia, która umożliwia osobom, które inaczej nie mogłyby się połączyć, uzyskać dostępu do superszybkiego łącza szerokopasmowego.

Podobnie jak w przypadku wszystkich technologii szerokopasmowych, przepustowość jest ograniczona. Pomóżcie wszystkim pozostać w kontakcie, abyśmy mogli kontynuować pracę, naukę i pozostać w kontakcie z naszymi bliskimi dzięki następującym wskazówkom:

  1. Odpowiedni rozmiar pakietu
    Posiadamy szereg pakietów dostosowanych do różnych potrzeb, od lekkiego przeglądania, po specjalistyczne pakiety biznesowe, które używają stałego adresu IP i danych o ustalonym priorytecie. Ważne jest, aby mieć odpowiedni pakiet dla swoich potrzeb z wystarczającymi ilościami danych priorytetowych dla większości tego, co musisz robić online.
  2. Bądź rozsądny, jeśli chodzi o wykorzystanie danych
    W miarę możliwości unikaj masowych wiadomości e-mail i wysyłania ciężkich plików. Używaj telefonów stacjonarnych, o ile są dostępne, zamiast połączeń wideo. Wiele naszych pakietów obejmuje nieograniczone limity danych między północą a 6 rano. Zalecamy ustawienie żądań aktualizacji oprogramowania lub filmów, które będą pobierane z dnia na dzień, zamiast przesyłania strumieniowego w ciągu dnia.
  3. Użyj portalu klienta
    Możesz uzyskać dostęp do swojego konta za pośrednictwem naszego portalu dla klientów, gdzie możesz monitorować wykorzystanie danych, sprawdzać faktury, aktualizować dane rozliczeniowe i wiele więcej.

Informacja w mediach pokazuje, że sytuacja zmienia się bardzo szybko i z dnia na dzień. Będziemy nadal monitorować sytuację i powiadomimy Państwa, jeśli uznamy, że konieczne jest wprowadzenie dalszych zmian.

Naszymi dwoma priorytetami pozostają jakość usług, które oferujemy naszym klientom w połączeniu ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem naszych współpracowników. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość, ponieważ nadal równoważymy te obowiązki.